Happy hippo – the Win Dress is mine!

Haha, for en overskrift! Men siden Rebecca Stella lanserte den nye kolleksjonene sin har jeg vært forelsket i the Win dress i fargen Nougat/Gold. Det tror jeg resten av Norge har vært også for denne fargen var den første som ble utsolgt og siden har jeg gått med en angrende følelse i magen med at jeg ikke bare kjøpte kjolen med en gang. Uansett, så i dag like før jeg skal lære om Malaria og parasittinfeksjoner får jeg mail fra Nelly om at kjolen var tilbake på lager. Jeg hører foreleseren si at dette og dette må dere kunne til eksamen og jeg kjenner jeg begynner å stresse. Flaks jeg er en kløpper på nettshopping for kjolen ble min før foreleser rakk og foretelle om erytrocytter som sprekker og feber som kommer og går i syklus. Nå gleder jeg meg til kjolen kommer i posten. Har vurdert dette kjøpet i flere uker, så forventningene er store. Har forresten en rabattkode som gir 150 kroner i avslag hvis noen andre av dere også har lyst på denne kjolen (eller andre) til jul. Bare skriv XMAS150 ved rabattfeltet i kassen.

For resten av måneden skal jeg stoppe å bruke penger på meg selv og bare bruke penger på julegaver til andre. Nå tenkte jeg meg inn til sentrum for å kjøpe en del av julegaven til Daniel. Kjæresteshopping er virkelig ikke enkelt. Men satser på at det blir bra til slutt! Deretter blir det kostymeprøving på Clarion til reklameinnspilling. Det blir spenndene (og litt skummelt). Oppdaterer dere senere!

Hva syns dere forresten om kjolen?

3 kommentarer
    1. Hei Hanna 🙂 Jeg er fast leser av bloggen din, og prøver å stikke innom et par ganger i uka 🙂 Synes du skriver veldig bra og variert, og har en veldig fin blogg 🙂 En ting jeg har lurt på veldig lenge, men aldri turt å spørre om; Hva er ditt syn på pels? Jeg ser at du har noen pelsprodukter, og bare lurte på om du har satt deg noen standpunkt i dette? Vet du hva du støtter? Jeg mener absolutt IKKE å være slem, for jeg synes du virker som en veldig jordnær person, derfor ble jeg veldig overrasket da du brukte pels. Klem fra Linnea 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg