One week left!

Enn at jeg bare har 1 uke igjen i den gamle leiligheten min, før jeg flytter ut neste onsdag. Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg. Plutselig skal jeg ikke sitte foran skyvedørsgarderoben i gangen og sminke meg om morgenen, eller stille meg opp foran den ene “gode” veggen og ta bilder til bloggen. Hehe, kan være godt med litt skifte av omgivelser på den fronten da. Merker det blir litt trist siden jeg har bodd her i 3 år, men gleder meg også sykt mye til jeg skal flytte inn i noe større og finere. Fra 32 til 74 kvadratmeter, det blir godt. Gotta love the extra space. Akkurat mens jeg skrev på innlegget, så kom det en fyr fra Australia og tok med seg både sofaen og sjeselongen min. Så nå er jeg nesten helt uten møbler. Jeez, hvordan skal jeg overleve det. Har heldigvis sett meg ut en del nytt som jeg får i løpet av november. Men blir nok noen uker med middagsspising på gulvet før møblene kommer. Haha, for et styr! 


// The view from my bedroom ♥


// Sofaen jeg har kjøpt meg, eller nesten i alle fall. Jeg har kjøpt den i en mer beige farge og litt annerledes oppbygning.


// Jeg er helt klart forelsket i disse stolene. Heldigvis er både den, bordet og spisesofaen snart miin!


// Har også kjøpt meg samme skapinnredning som fotballfrue. Hehe, skapet hennes er jo så fiint.

// I mens har jeg i alle fall sengen min som jeg kan sitte i. Haha, ikke bra.

Hva syns dere om møblene?

11 kommentarer
    1. Skulle gjerne hatt en slik garderobe som Fotballfrue selv, men har heldigvis ikke så mange klær. Men en slik garderobe i mini format hadde jo vært gøy.
      Spisemøblene ser fantastiske ut forresten!

    2. Dette kommer til og bli kjempe fint 😀 Håper virkelig du legger ut noen bilder av den nye leiligheten din når alt er ferdig 🙂 For det gleder jeg meg til og se! Så får du ha en super dag videre 🙂

    3. er titt og ofte innom bloggen din fordi jeg er så forferdelig nyskjerrig på studiet. skal selv begynne neste år. du vil vel ikke være en knupp og fortelle om hvor mye lesing det har vært de ulike årene og om pensummet er helt uoverkommelig iforhold til realfagsoensummet på skolen. stor klem <3

    4. Hei! Fin blogg, du er inspirerende! Men jeg bare lurer på hvordan du har råd til å reise såpass mye og i tillegg kjøpe deg leilighet nå, mens du er student? 🙂

    5. Anonym: Hei! Takk 🙂 Ja, si det. Jeg er ganske flink til å spare og bruke pengene mine på det jeg vil bruke dem på. Feks så bruker jeg egentlig ganske lite penger på mat, så jeg klarer å spare litt inn der og heller bruke pengene jeg tjener på å reise. I forhold til leiligheten så hadde jeg en del egenkapital i sparebanken, pluss at jeg tok opp lån som jeg brukte. Jeg betalte halvparten og så hjalp mamma meg med resten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg