Bustalk

Er fraværende igjen for jeg har vært i Stavanger i helga og tilbringt tid med Daniel. Er her fortsatt enda da men, og sitter på bussen på vei hjem fra farmor. Må jo bestandig slå to fluer i en smekk mens jeg er her. Uansett, sitter her i fred, med musikken på ørene og titter ut på den solfylte himmelen før han fyren som satt seg ved siden av meg 1 minutt tidligere prikker meg i ansiktet og roper om jeg er død?! Jeg bare, wtf, hvorfor i all verden tar du på meg og bryter stillheten? Han hadde visst et oppdrag og det var å snakke med de han satt ved siden av på bussen. Jeg tar av meg solbrillene, skrur av musikken og tenker at jeg kan vel være bussosial for en gangs skyld jeg og. Men etter han har stilt ett eller to spørsmål blir han dritflau og tør ikke snakke mer. Jeg som hater pinlig stillhet på tvinge hjernen min til å komme på spørsmål som jeg absolutt ikke bryr meg og å stille. Enda mer skeptisk blir jeg når han bare nevner narkotika og drugs. Hehe, heldigvis skulle han gå av lenge før meg så nå kan jeg sitte her med musikken igjen. Haha, gikk ikke så bra å være bussosial. Kanskje neste gang. Nå skal jeg til Daniel og kose med denne herligheten her. De fikk seg valp i helgen og han er så søøt!

4 kommentarer
    1. hei, jeg spurte deg for ca et halvt år siden om du kunne lage en skovideo dær du viste skoene dine. hadde vært veldig gøy med en video på blogge nå!:)
      btw jeg skjønner du har mye me skole osv men måtte bare si det. digger bloggen;)

    2. åja okei:) tusen takk for at du alltid tar deg tid til og svare på kommentarene:) lykke til med kjøp av leiligheten:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg