Time flies by

Det går visst ikke så bra med denne bloggingen. Dagene går virkelig så utrolig fort og det er mye jeg skulle ha gjort som ikke blir gjennomført. Hehe, i morgen skal jeg på visning da. Det blir spennende. Skal selge leiligheten min her på byåsen og flytte til noe litt større. Har allerede planlagt i hodet hvordan klesskapet på rommet skal se ut, så nå gjelder det bare å finne et stort nok soverom. Men det å finne en leilighet det er verdt å se på er derimot ikke enkelt. Enten er det plasseringen, eller så er det for gammelt. Finner bestandig en eller annen feil. Den i morgen ligger midt i sentrum, så er litt skeptisk på at det skal være mye bråk. Men soverommet var nydelig, så visning må jeg på. Ellers har jeg rukket å være en tur i Stavanger siden sist og hatt skole fra 8 til 4. Har vært gjennom det meste av obstetrikk forelesningene så nå kan jeg alt om svangerskap, fødselsangst og komplikasjoner. Får nesten litt fødselsangst selv når jeg sitter og hører på, så det er like så greit at det er en ting som skal skje langt fram i fremtiden. Hehe, uansett. Nå skal jeg legge meg å se litt Keeping up with the Kardashians før jeg entrer drømmeland. Good night ♥♥

4 kommentarer

Siste innlegg