Burgundy perfection

I’m in love with a dress – again. Materalistisk lykke altså. Gotta love it! 

Fikk kjolen min fra Nelly i dag. Club L drape back dress in burgundy til den nette summen av 199 kroner – finnes her. Jeg har den i størrelse small og den sitter som et skudd. Litt løs ved skuldrene siden kjolen har drape back, men det går fint an å tape med kjoletape. Fargen er rålekker – jeg har aldri eid et plagg i vinrødt før (såvidt du finner noe rødt i det hele tatt i skapet mitt), men jeg skjønner ikke hvorfor for fargen er jo så fin. Liker også veldig godt teksturen på kjolen, den var så god å ta på og lett og bare hoppe inn i. Haha, weird – i know. Legger med noen bilder der man faktisk kan se den virkelig fargen og hvor jeg ikke har gått amok i Picmonkey og redigert selvdiggerbilder av meg selv. Woop ♥

Er den ikke fin?

#nelly #dress #shopping #love #mulberry

11 kommentarer
    1. Det er like fantastisk hver gang jeg titter innom og ser at du har kommet med et nytt innlegg. Jeg liker bloggen din veldig godt, og du er et stort forbilde for meg! Skulle ønske du kunne blogge enda litt mer og fortelle hvordan det går med deg og så vidre 🙂

    2. Heeei! Går selv førsteåret medisin her i Trondheim. I år finnes det ingen kursuke, så det jeg lurer på er om du vet om noen annen mulighet til å få være med å observere under operasjoner? Synes det virker utrolig spennende!

    3. Kjempe spennende blogg du har laget! 🙂 Jeg blir veldig inspirert når jeg besøker denne. Men du! Jeg har akkurat blitt med i en utrolig konkurranse hvor du kan vinne en reise! Vil du ikke være med du og?

    4. nydelig kjole du har på deg.. er hobby fotograf og skulle gjerne ha fått tatt masse fine bilder + noen rå som er små sexy, bildene beholder du og kan bruke når du vil… mvh foto master..

    5. hanna jeg savner innleggene dine. når skriver du innlegg på bloggen din igjen?? hvordan går medisinstudiet? kanskje et innlegg med medisin som tema?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg