Gosh, long time no see!

Nå begynner det virkelig å bli på tide å gi et lite livstegn fra meg igjen. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har blogget, og om det i det hele tatt er noen som titter innom her enda. Men jeg har i alle fall hadd en skikkelig herlig sommer, hvor 110% av tiden min har gått på å være sammen med kjæresten. Når man bor så langt unna hverandre til vanlig så må man nesten utnytte den tiden man har. Nå er jeg tilbake i Trondheim igjen da. Kom hjem på søndag og har allerede vært fjerdeklasse medisinstudent i 5 dager. Tror virkelig dette blir et spennende semester. Visste dere at jeg må være med på 4 fødsler? Og er jeg heldig så kanskje jeg får være med å assistere også. Det blir gøy! Nå sitter jeg hjem til Oda. Skulle egentlig ut på byen og vise fram den nye kjolen jeg kjøpte i dag, men jeg er så sliten at jeg tror heller jeg kryper under dyna. Shopping er også noe jeg har bedrevet tiden min med i sommer. Mens D har vært på jobb har jeg vært hjemmeværende shoppeproff! Haha, har så sykt mye nytt i skapet at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av alt. Tror det er på tide at jeg får en ny leilighet som har plass til meg og alle kjolene. Uansett, nå må jeg legge meg. Blir alt for mye babling her nå. A lot on my mind.

Nattakyss!

7 kommentarer
    1. Æ e innom bloggen din VÆR dag, så du kjæms aldri te å mist bloggeran, du e jo uansett så go te æ blogg!<3 du e bæst!:-*

    2. Godt du er baaaaack 🙂 Har vært innom bloggen din hver dag for å sjekke!!
      Det er i Trondheim du skal være med på fødsler regner jeg med, når du er utplassert?
      Ellers så skal jeg føde i begynnelsen av februar, på SUS 🙂 Hadde jo vært kjempemorsomt om du plutselig kom inn for å hjelpe å ta imot lille skatt.. Men du blir vell bare utplasert i Trondheim regner jeg med? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg