F a b u l o u s

Jeez, i går kveld når jeg satt på en benk (han fyren foran oss i taxikøa hadde gått amok på McDonalds og det oste junk food all over the place så jeg fikk Oda til å stå i kø mens jeg kunne sitte på en benk og vente) så hører jeg plutselig noe rope navnet mitt. Først skjønte jeg ikke helt hva som foregikk og trudde jeg hadde hørt feil, men da jeg hørte det igjen måtte jeg gå bort å spørre hvordan jenta bak oss i køa visste hva jeg het. Og tror dere ikke jammen hun hadde lest bloggen min i 2 år. Ååh, fikk litt vondt i magen fordi at jeg har vært så sucky til denne bloggingen i det siste. Er så koselig å møte på noen som leser denne bloggen, til tross for at det har gått litt nedover med den i det siste. Men jeg nyter i alle fall sommeren to the fullest. Og så er jeg sykt sliten når jeg kommer hjem fra jobb om dagene, så den ekstra energien til å være kreativ er litt borte. Men nå er jeg ferdig med de 4 ukene jeg skal jobbe og har 100% fri til å være kreativ igjen.

Har hatt besøk av lillesøster i helgen og det har vært kjempekoselig. Synd at hun måtte dra så fort. I går kveld var vi altså ute sammen i Stavanger. Siden hun ikke er 20 enda dro vi på en plass med 18-årsgrense og jeg syns det var så flaut at jeg var så gammel at jeg plutselig ble twenty one again. Det beste var da han ene fyren sa “what? Er du sikker på at du er 21? Du kan ikke være gamlere enn 20!” Haha, all for looking young!

Nå kjenner jeg at jeg skal sove en liten dupp, så sliten etter yesterday!

18 kommentarer

Siste innlegg