Get free

Jeg som skulle bli så flink til å blogge i sommerferien. Dette er nesten like flaut som når jeg snakker til pasientene på jobb og så blir det pinlig stillhet fordi de ikke skjønner poenget mitt. Heheh. Meen, jeg har vært skikkelig working girl i det siste. Har tatt på meg ekstravakt og jobbet dobbelt. Alt for disse pengene altså. Men nå er jeg endelig ferdig for uken. Jeg har tatt på meg finstasen (bluse fra topshop og skjørt fra BCBG – sistnevnte er noe av det fineste jeg fikk med meg hjem fra Amerika hvis vi ser bort i fra Micheal Kors vesken min. Åh, digger det) og er klar for å tilbringe lørdagskvelden ute på byen i Stavanger. Må bare få Daniel i samme stemning som meg, så skal nok dette bli sweet!


Håper alle sammen får en fin lørdagskveld! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg