Duck face

Jee, skjønner at jeg kjeder meg bare sånn bittelitt på Tasta. Hehe. Været i Stavanger er så trist at sommerfølelsen har forsvunnet helt! Til tross for det har jeg på meg en sommerlig kjole da. Har ikke gitt opp håpet helt enda. Venter vel egentlig på at Daniel og jeg skal lage vaffler sammen. Tror jammen meg han må ha sovnet etter han kom hjem fra jobb, så jeg må vel nesten ringe å vekke han. Hjernen min trenger i alle fall input nå som den plutselig ikke leser på medisinstuff. Så jeg må hoppe opp fra denne senga og finne på noe mer fornuftig å gjøre enn å lage duckface foran Macen. Hehe, skikkelig tullete. Kanskje jeg skal sette i gang å ta bilder av alt det jeg har kjøpt med i USA. Det er en del, men enda føler jeg ikke at jeg har nok. Rart det der!

6 kommentarer
    1. Hei!
      Kan du ikke skrive et innlegg til om medisinstudiet? Det er en evighet siden sist gang 🙁
      Det hadde også vært en fin motivasjonsboost for mange her (vil jeg tro ) 🙂
      Snela 😉

    2. Hei!
      Lurte på om du kunne skrive litt om hvordan medisinstudiet har vært lagt opp i løpet av de årene du har gått? Hvordan lesemengden er? Er mange av bøkene på engelsk? Hvordan funker eksamene? Er det karakter eller bestått/ikke bestått? Hva er i såfall grensen for bestått?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg