Hollywood Land Tours!

Hvis du NOEN gang skal på en Hollywood Tour i Hollywood anbefaler jeg virkelig turen jeg og Karen var på. Når man går langs Hollywood Blvd blir man bombandert av crazy tour-guides som konkurrerer om akkurat din oppmerksomhet for å dra på akkurat deres Hollywood-tur som lover glitter og glam. Man blir rett og slett sliten bare av å gå der. Hehe, spesielt jeg som hater innpåslitne selgere som ikke tar nei for et nei. Vi hadde dagen før vært inne på butikken til Bizzy B hvor vi ble anbefalt å gå på hjørnet av Hollywood and Highland. Lete etter Leo (vi skulle visst se etter en australsk mann med caps) og si at Bizzy B sendte oss. Her snakker vi super hyggelig fyr fra Australia som unnskyldte seg hvis han hadde en litt rar aksent. Hehe, hans teknikk er ikke å springe etter kundene, men vente til de kommer til han og det liker jeg. Vi fikk i alle fall en innholdsrik Hollywood sightseeing tour med en guide som lovte oss at vi skulle ikke gi oss før vi hadde spottet en kjendis. Han var faktisk ganske morsom og hadde crazy ryggeskills. Jeg syns i alle fall turen var verdt pengene, og hvis du noen gang skal til Hollywood anbefaler jeg denne turen. På hjørnet av Hollywood and Highland like ved Starbucks og McDonalds is the place!


// Klar for å spotte noen celebrities!


// Utsikt over downtown LA


// Ja, dem som husker hvilken kjendis som eide hvilken port.. Hehe, helt øverst i venstre hjørnet var Miranda something. Og ellers så vi på huset til Leonardo Dicaproo, Quentin Tarantino, Bruno Mars ++


// Beverly Hills er virkelig nydelig! Rodeo Drive in my heart.


// Til og med fenglset deres er nydelig! 

Er det ikke fiint?

4 kommentarer
    1. Var også på en sånn tur i Hollywood, men husker jo ikke hvilket firma jeg var med. Og hadde også selvfølgelig glemt hvem alle husene/portene på minnekortet tilhørte, hehe. Det eneste jeg ikke glemmer var Michael Jackson’s hus, som han ble funnet død i noen måneder i forveien :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg