Hollywood life!

Det har blitt masse Hollywood-overskrifter i det siste, men når vi bodde i hjertet av Hollywood er det nesten ikke til å unngå. Anbefaler virkelig at hvis du skal reise til LA og bo i Hollywood. Vil du bo på hotell er Roosevelt og W veldig sentrale hvor de ligger på Hollywood Blvd i hver sin ende. Eller så går det an å leie leilighet slik som vi gjorde. Selv om jeg elsket beliggenheten i den leiligheten vi bodde i, ville jeg ikke anbefalt akkurat den videre. Hun dama vi leide av var et styr uten like. En dag kom vi oss ikke inn i leiligheten fordi the building manager hadde satt på en ekstralås som vi ikke hadde nøkkel til og da mente hun at vi skulle vente 3 timer i gangen før hun kunne komme å låse opp. Hva er det noe for noe tull? Vi ringte og klagde til building manager så det kom noen å låste opp (selv om det ikke var hans ansvar i det hele tatt). Uansett, når hun da senere på kvelden kom så prøvde hun å smiske med oss så tydelig bare fordi at vi ikke skulle skrive en bad review om henne på den siden vi leide i fra. Men smisking hjelper ikke på meg. Hehe, så viljen sin det får hun ikke! Anywho-how. Dette skulle ikke handle om leiligheten vi bodde i, men heller alt det fancy som var like utenfor døra. Walk of fame, lukseriøse shoppingsenter (jeg tror seriøst vi dro på shopping hver eneste dag. Hver dag kom vi hjem med tonnevis med poser. Stakkars bankkort) og nydelig street view i LA. Til og med de plagsomme Hollywood-tour-selgerne som sto på hvert hjørne hadde sin sjarm. “Special price for pretty girl”s.. Ååh, prettygirls problem sier jeg bare. 

Kjenner jeg savner det. Gleder meg til jeg skal tilbake allerede ♥

2 kommentarer
    1. Hei:)
      Kan du ikke lage et nytt (og langt) medisininnlegg?
      Jeg har savnet de veldig.
      Takk for svar / innlegg
      God sommer
      K

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg