Sleepy in Norway

Baah, jeg er enda super duper jetlag og jeg har vært i Norge i 6 dager. Når klokken slår 8 slår det ikke feil at jeg sovner. Spiller ingen rolle hvor det er. Jeg bli sovedyr delux. Hehe, så jeg som hadde planlagt mange koselige kvelder med kjæresten har måtte ta til takke med drømmeland. Så nå syns jeg denne sovingen klokken 8 om kvelden skal ta slutt. Jeg vil utnytte hverdagen før sommerferien plutselig er over. Anywho-how, på torsdagskveld forrige uke landet jeg i Norge og siden da har jeg tilbringt masse tid sammen med Daniel (woho, lovely), han har hatt bursdag, jeg har sovet, vi har vært på kino, jeg har sovet enda mer og så har jeg begynt på jobb. Nå har jeg vel slått meg litt til ro her i Stavanger så da kan jeg begynne å redigere ferdig alle de bildene fra USA som ligger i iPhoto og mimre tilbake til forrige uke. Tenk det at sist uke så levde jeg Hollywood-livet og drakk champagne hver kveld. Merker virkelig forskjell! Men misforstå meg rett. Stavanger er koselig det også. Og så er jo Daniel her. Det er et stort pluss!

Ha en fin onsdagskveld så lenge!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg