Santa Monica

Har egentlig tilbringt hele dagen i Santa Monica i dag. Begynner å bli litt lei av Hollywood livet så da måtte vi rømme til en annen bydel. Merker på antrekket at jeg er sliten. Jeg mener hettegenser og joggesko. Hoho! Mamma bør være stolt av meg nå da. Velger fornuftige sko når vi skal gå rundt hele dagen, istedet for de dolle-skoene jeg vanligvis bruker. Er utrolig koselig i Santa Monica, herlig atmosfære og søte små restauranter. Når vi satt og spiste lunsj gikk plutselig Jenna fra Pretty Little Liars forbi – only in LA sier jeg bare. Er ikke mangel på kjendiser i denne byen i alle fall. 

I kveld er første gang på lenge at vi har vært hjemme i leiligheten. Ganske herlig å slappe av også. Organisere alle tingene mine og planlegge reisen tilbake til Norge. Har en dag igjen da. Den skal utnyttes til det fulle! Nå skal jeg faktisk gå å legge meg, mens dere står opp til en ny tirsdag. God natt! ♥

3 kommentarer

Siste innlegg