Bootsy bellows

Føler nesten jeg er sånn person som skal skrive anmeldelse av alle utestedene og restaurantene i Hollywood, for jammen meg var vi ikke ute i går kveld også. Fire dager på rad, det kjennes på kroppen. Jeg er ikke bygd for en slik livstil. To dager er nok, så da kan dere tenke dere hvor hardt dobbelt så mye blir. Meen, er ikke lenge til jeg er i Stavanger nå. Da skal jeg ha kosetid med kjæresten og slappe maks av! Gleder meg. Er selvfølgelig kjipt å måtte reise hjem fra USA, men det går helt fint når Daniel kommer og henter meg på Sola og jeg vet at jeg skal tilbringe resten av sommeren med han. Woho! Uansett, i går var det lørdag og da måtte vi gjøre noe fancy igjen. Vi ble anbefalt et restaurant i West Hollywood som heter Laurel Hardware som skulle være ganske så hip. Selv var jeg ikke særlig fornøyd. Litt dårlig service og maten var heller ikke helt topp. Men det var koselig stemning da. Og det er jo alltid bra. Etter litt mat i systemet endte kvelden videre på utestedet Bootsy Bellows. Det derimot var skikkelig kult! Kommer gjerne tilbake dit ved en senere anledning. Vi møtte til og med på en fotballspiller vi hadde møtt på noen kvelden før. Han spilte visst profosjonelt amerikansk fotball uten at det sier meg noe som helst. Hehe, men hyggelig var han. Og perfekt høyde for Karen.


// Hollywood-frue next!


// Skeptisk til den drinken der altså. Yummie as hell, but dangerous!


// Måtte nesten ta med et attitude bilde av hele antrekket også. Har på meg nye sko fra Steve Madden (LOVE), kjole fra Berska og cardigan fra Zara.


// Blury at Bootsy Bellows.

Nå er det søndagskveld her og vi skal spise middag på Katana. Håper på bedre mat enn i går. Ha en fin start på uken dere hjemme i Norge!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg