You probably get this a lot

Oh, lord. Hehe, sitter og venter på Karen utenfor forever 21 (vi skulle møtes for 15 min siden så håper ikke hun har glemt meg). Uansett sitter her og så går det en fyr forbi som stirrer intens. 5 minutter senere poker noen meg i skulderen og så er det jammen meg ikke han samme fyren. Da kunne han fortelle meg at han måtte bare snu fordi han måtte se øynene mine. “You probably get this a lot, but can I see your eyes?”. Jeg blir sikkert tomat i ansiktet og ønsker inderlig at jeg slipper å ta av meg de store solbrillene. Men hva skal man gjøre når noen står og venter på å see your freakin’ eyes? Hehe, det var så super awkward at jeg vet ikke hva. Plutselig sier han gotta run og så er han borte like fort som han kom! Life is so random. Nå håper jeg virkelig Karen kommer snart da! Begynner å bli lei av å vente..

5 kommentarer
    1. Skjønner godt at du ikke får være i fred 🙂 Men lurer på en ting; blir ikke Daniel sjalu av og til når du skriver så mye om gutter som sjekker deg opp osv? Min type hadde klikket i vinkel 🙁 Håper dere nyter ferien! 🙂

    2. Din 1# fan!: Åh, det husker jeg ikke (a). Men ikke like bra som på videregående. Så litt under 5,6 eller 5,7 eller hva nå enn snittet mitt var på videregående. Rart at man ikke husker på det egentlig. Hehe 🙂

      Liker navnet ditt i kommentarfeltet btw! 😀

    3. Tuuuusen takk for svaret!<3 Digger deg og bloggen din! Du er seriøst pen og smart! 😀 Forbildet mitt!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg