Stuck in Atlanta!

Tror dere ikke det verste som kunne hende, måtte skje i går. Flyet mitt fra Amsterdam var forsinket og plutselig står jeg i Atlanta og flyet mitt til Vegas har forlatt meg! Visste ikke om jeg skulle gråte eller kjefte. Jeg blir sendt til et hotell langs motorveien, hvor rommet virkelig så ut som det var tatt rett ut av en skrekkfilm. Og der var jeg, helt alene i en by jeg ikke har noe kunnskap til! Følte meg ikke helt høy i hatten, spesielt ikke når Karen stakkars er i Vegas og venter på meg. Men en erfaring rikere, det har jeg blitt. Og takk og lov for at jeg er vant med å reise, hvis ikke hadde jeg fått et lite break down over alt som skjedde i går kveld. Hvis jeg skal nevne noe annet også så er det at flyvertinnene til KLM som liksom skulle hjelpe meg i går, var helt udugelige. Hun ene damen sa faktisk til meg at du stiller bare så dumme spørsmål og så gikk hun bare. Wtf, hva er det fornoe å si. Når hun så hvor stressa jeg var, syns jeg virkelig at hun i det minste kunne vært hyggelig, til tross for at hun ikke kunne hjelpe meg. Men screw KLM, nå er det Vegas om bare noen få timer! Gleder meg!

2 kommentarer
    1. Hva var det du spurte henne om? Ble litt nysgjerrig nå.;) god tur videre, og kos deg skikkelig. You deserve it

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg