On my way to Vegas

Nå kan jeg endelig poste i Amerika-kategorien og jeg kjenner jeg er excited! Det er snart to år siden sist jeg var i USA så det er nesten på tide at jeg drar tilbake! Kjenner det krever en god del omregulering da. Jeg har gått fra å vært en nonne i kloster til å plutselig skal bli Californian girl for de neste to ukene. Kjenner jeg meg selv rett så skal det vel gå bra. Vi skal ha 5 dager i Vegas før vi reiser til LA og blir resten av tiden der. Gleder meg til å sprade rundt i fine kjoler og sippe champagne. Det har jeg virkelig lov til etter den uendelig eksamensperioden jeg nettopp har vært igjennom. Har vel ikke nevnt det, men jeg stod på muntlig og nå er jeg herved 50% lege! Enn det, crazyness! Jeg beklager det lange fraværet, men regner med dere skjønner jeg har hatt nese stucked in a book de siste ukene. Men nå er eksamen over og bloggingen starter på som før! Tenkte jeg skulle kjøpe noe på Victorias Secret og gi bort som give away. Det er bare å komme med ønsker! Nå skal jeg bare krysse fingrene for at flyet mitt fra Amsterdam til Atlanta kommer fram i tide, hvis ikke rekker jeg ikke flyet mitt til Las Vegas i kveld og må tilbringe natten i Atlanta. Baah, håper virkelig ikke det skjer! Kryss fingrene for at det ordner seg!

8 kommentarer
    1. Yaaaay, der var Hanna tilbake 🙂 Gleder meg sååå til å “følge” deg på turen gjennom bloggen 🙂 Kos deg kjempemasse, nyt det og shopp som en gal 😉 Hihii

    2. Hei! Jeg har fått plass på medisinstudiet i Trondheim denne høsten – wiii! Men jeg har altså bestemt meg for å ta et friår først, og så begynne neste år. Jeg lurte bare på når dere pleier å ha eksamen i Trondheim? Virker som dere fikk sommerferie ganske tidlig? 🙂

    3. Marie: Ååh! Gratulerer 🙂

      I år hadde jeg min første eksamen i slutten av mai og den siste en uke etter på. Jeg startet dermed sommerferien 3 juni. Det varierer litt når de setter opp eksamene. Men som regel er det i slutten av mai/begynnelsen av juni.

      Kos deg masse med et friår! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg