Hurra for Norge!

Egentlig skulle jeg bare tenke på denne dagen som en dag nærmere eksamen. Men når jeg stod opp og sola skinte meg i ansiktet og fuglene kvitret fikk jeg litt lyst til å feire nasjonaldagen alikevel. Jeg har tatt på meg armanikjolen, som jeg bruker alt for sjelden og pyntet meg med flagg og greier. Skal alikevel lese da, men jeg skal gjøre det med stil og unne meg et glass champagne eller to. Håper alle sammen får en kjempefin nasjonaldag og slipper å sitte å lese til eksamen! Hehe, hvor ble det av barndommen hvor 17 mai bestod av pølse og is?

2 kommentarer
    1. Huff da er vi to! Satt på lesesalen idag og leste til markedsføring, lesesalen var helt tom og det ble bare så trist å sitte der. Så jeg bestemte meg også for å ta på finstasen og feire 17.mai! Du får ha en feiring med eksamen, du ser flott ut!:-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg