I <3 Sheinside

I denne travle eksamenstiden er det godt med en liten oppmuntring og dere kan tenke dere det var både jul og bursdag når jeg endelig fikk en ny pakke i posten. Har et lite samarbeid med Sheinside og de har sendt meg masse godsaker så det er bare å bytte ut boka og stille seg foran speilet å prøve. Spesielt godt likte jeg den svarte perlekjolen med åpen rygg. (meg og åpen rygg altså, jeg går aldri lei). Kombo søtt, frekt og elegant passer meg dessuten ganske så bra. Så denne kommer til å være med i kofferten når jeg reiser til USA om ikke så alt for lenge. Kjolen er dessuten strikke-stoff så den er superkomfortabel å gå med og former seg fint etter kroppen. Genseren nedenfor er også en favoritt. Bare det glitrer så er det nesten godkjent. Hehe, men jeg liker den mørkegrå fargen. Passer bra til de blonde lokkene. Anywho, nå kan bare sommerferien komme. Jeg har i alle fall fylt opp skapet med ubrukte, nye klær som bare venter på å bli brukt!


// Love <3


// Rhinestone Pullover finnes her


// Digger kombinasjonen ull og skinn. Jakken finnes her.

Så, hva likte dere best? ♥

6 kommentarer

Siste innlegg