Good morning!

Denne bloggingen er og blir litt opp og ned i det siste. Men i dag er det faktisk bare 4 uker igjen til eksamen, så jeg har lov til å stresse! Ååh, føler virkelig ikke døgnet har nok timer. Jeg leser og så plutselig har det blitt kveld og så er det bare å gå å legge seg før det blir en ny dag med lesing. Baah, gi meg sommerferie nåå! Skal bestille tur med Karen senere i dag da. Det hjelper vel kanskje litt på humøret og motivasjonen. Klarer dere å gjette hvor vi skal reise? Jeg gleder meg i alle fall maks for å si det sånn! Nå skal jeg ta det trøtte morrafjeset inn på kjøkkenet og spise frokost med pappa. Har bare 10 minutt på meg før vi må gå. Iih, denne mandagsrutinen altså.

Håper alle får en fin start på uken! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg