E det nå mulighet for å få sjå nå puppa?

Jeez Louise! I går, av en eller annen rar grunn, endte jeg opp på GB/scenen eller hva det nå enn heter. Det er et av de ytterst få utestedene på Orkanger og jeg merker at det er stor forskjell på Trondheim – Orkanger de gangene jeg er det. Hehe, ikke for å være kjip mot Orkanger altså. Men jeg kjenner at jeg ikke helt passer inn i dette miljøet. Når noen er så ustø at de faller på meg ute på dansegulvet, eller når en fyr kommer bort – står lenge ved siden av meg og bare ser – og så åpner han plutselig munnen hvor de mest meningsløse og tragiske ordene kommer ut: “e det nå mulighet for å få sjå nå puppa????” Jeg mener, hva i all verden? For det første så kommer du ikke bort til en jente (i alle fall ikke meg) og sier noe sånt og for det andre så gjør du bare ikke det! Ååh, kjenner jeg blir så sykt frustrert. Det er så tragisk at jeg får vondt i magen. Hehe, men det hjelper vel ikke å irritere seg. Det er jo bare meg selv det går utover. Han fyren var helt sikkert så full (og gammel) at hippocampus har nok ikke lagret på den informasjonen. Så ja, Orkanger og meg vi er vel ikke bare ment to be.

Bortsett fra dette var det en koselig kveld. Bestandig gøy å være sammen med Torunn og det at GB/scenen/eller hva det enn nå heter, spilte 80- og 90-tallshits gjorde kvelden mye morsommere! Jeg elsker å synge for full hals til gamle slagere hvor jeg kan alle tekstene utenat. Det blir i alle fall god stemning av det! Ellers har jeg lest og lest og atter lest resten av helgen. Var faktisk så ille at jeg hadde et lite lese-forspill for meg selv før jeg dro for å møte Torunn. Hehe, det skal ikke stå på effektiviteten i alle fall!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg