Don’t want it to end

Alle ferier, Stavangeropphold, påsker eller hva man skal kalle det, må vel til slutt komme til en ende. Men det er så utrolig kjipt at det er sånn! Hater å reise hjem, hater å reise fra kjæresten og hater at det som venter meg i Trondheim bare er snø, slit og stress. Jeg skulle så gjerne trykket på pause og latt ferien vart litt lengre. Men har hatt en utrolig fin uke i Stavanger da, så jeg får vel heller fokusere på det koselige som har vært. Merker jeg gruer meg litt til å begynne å lese igjen. Jeg har på en måte gått inn i skikkelig feriemodus, så håper ikke jeg bruker alt for mye unødvendig tid på komme back on track! Nå skal jeg nyte de siste solstrålene i Stavanger, være misunnelig på alle kjæresteparene rundt meg og deretter sette meg på flyet tilbake til Trondheim..

2 kommentarer
    1. Hei!! Veldig bra blogg. Føler at den er så av så høy kvalitet at du tar oss som leser på alvor. Mange bloggere bare lager masse innlegg og gidder ikke bruke tid på blogggeni det hele tatt. Det er derfor alltid like artig å se noen som faktisk tar meg som leser på alvor! Jeg har ikke blogg fordi jeg fikk så mye frekke mailer, men jeg ønsker at du ikke skal gjøre det samme om du får mobbe kommentarer fordi da vinner idiotene. Men jeg har noe annet jeg håper du vil se på! Det er en konk jeg har funnet som er døds bra!! Premien er energi drike i et år. Det er veldig bra for meg om jeg vinner fordi jeg er helt addicted to Moutain Dew – jeg drikker det hele tiden! Hihi. Men kanskje du har mer hell enn meg?! 🙂 Tenkte uansett jeg skulle dele den med deg.<3 Ha en god dag!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg