All I wanna do is dance

Da er det på tide å sprette champagne-flaska en siste gang på lenge. Krysser fingrene for at humøret blir på topp, og at jeg ikke snubler i noen trapp denne gangen. Jeg har på meg chunky-heels fra Jeffrey Campbell så det skal forhåpentligvis gå bra. Det er forspill hjemme hos Daniel. 8-9 gutter og meg. Hehe, det kan man like. Deretter er det en tur ut for å ta Stavanger med storm. Er lenge siden jeg har vært ute her nå, gleder meg! For alle andre som skal ut i Stavanger i kveld, dere finner meg på dansegulvet! Woop, woop!

Har dere en fin påske sålangt?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg