Fram og tilbake, opp og ned!

Herlighet for en dag det har vært. Daniel og jeg la oss utrolig sent i går kveld. Klokken 12 bestemte vi oss for å se Kill Bill (en utrolig kul film forresten, trodde det skulle bli for mye slossing, men det var faktisk spennende), og da kom vi oss ikke i seng før det var alt for sent. Jeg tenkte at det var null stress, for jeg har ferie og kan sove så lenge jeg vil. Men den gang ei, jeg føler jeg har fått smakt på taxisjåfør-livet for jeg har kjørt fram og tilbake i hele dag. Daniel skulle kjøres til jobb, farmor skulle hentes for å dra på posten, deretter skulle jeg handle inn til en liten overraskelse til Daniel (laget det kuleste påskeegget en gutt kan tenke seg, fylt opp med øl, godis og solbriller. Har lagt det ut på instagram, så dere kan se resultatet der – bare søk på Hannavaage).

Mens jeg var ute, ringer farmor og forteller at hun skal bli hentet av sykebilen (hun klarte å falle da vi var på posten og nå hadde smertene blitt så voldsomme at hun var redd for at det var et brudd). Da var det bare å hive seg i bilen og dra til sykehuset for andre gangen i dag (var der tidligere for å levere arbeidsavtalen min). På sykehuset var det mye fram og tilbake, flytting av bil, leiting etter jakken til farmor, trilling av rullestol, venting. Ja dere skjønner greia. Så ringer Daniel igjen. Han vil bli hentet. Da er det på med taxi-lua og hive seg i bilen.. På vei dit ringer farmor og forteller at de skal sende henne hjem (ingenting var brekt – og hun fikk en dose med smertestillende) og jeg må snu på flisa for å hente henne. Hehe, dere skjønner tegninga. Det har i alle fall gått i ett i hele dag. Men jeg skal ikke klage, jeg kan ha ferie i morgen og være en god kjæreste og barnebarn i dag!

Hvordan har dagen deres vært?

4 kommentarer
    1. Hei! Det er ikke mulig at du kan lage medisininnlegget innen søndag? Jeg reiser nemlig til Cape Town, og det er sannsynligvis ikke internett der. Skal nemlig være der i ca. 3 uker, og jeg vil gjerne lese innlegget før jeg reiser.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg