Biel

Skogal som jeg er shoppet jeg nettopp disse skoene etter jeg så dem på frøken Cath in the city. Jeg sitter egentlig på flyplassen, og flyet mitt har begynt boarding. Haha, så bra jeg er en kløpper på nettshopping så det hele går smooth. Jeg fikk helt dilla på disse skoene av en eller annen grunn, og måtte bare ha dem. Haha, får håpe de er like kule i virkeligheten som de er i hodet mitt akkurat nå. Nå begynner de å rope opp siste calling her, så jeg må nok gå!

// Biel finnes her

Ønsk meg god tur da! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg