Motivasjonsshopping!

Nå har jeg virkelig brukt hele denne uken på å lese, og har jeg ikke lest har jeg slått reflekser på tremeningene mine eller sett inn på netthinnen deres for å øve meg på oftalmoskopi. For at jeg skal klare å lese resten av kvelden, måtte jeg gjennomføre en liten motivasjonsshoppingrunde. Det endte med ny bikini fra Victorias Secret og kjole fra nelly. Egentlig hadde jeg ikke tenkt å kjøpe meg bikini fra Victorias Secret i år. Jeg har jo 9-10 stykk av dem liggende hjemme og faktisk så syntes jeg ikke modellene de hadde i år passet min smak (liker ikke alt for mange tråder og sløyfer). Meen, da jeg så Very Sexy Bandaeu Top – Grace Embellished var jeg solgt. Jeg elsker mint farge, og jeg elsker bikinien. I alle fall en skikkelig motivasjonsboost for å lese videre.

Hva syns dere?

7 kommentarer
    1. stina: Du, jeg fikk et tips om at hvis man velger gavepakking ved check-out og sender det som gave så slipper man å betale toll. Vet ikke om det fungerer, men prøvde det ut denne gangen og skal si i fra om det går eller ei. Frakt kommer på 33 dollar som regel. Hvis man må betale toll bruker tollregningene mine å ende på 200-400 kroner. Kjiipe greier, men VS er verdt det! 🙂

    2. Kjære blogger! Vi har akkurat lansert en redning for alle som sliter med gule tenner! I den forbindelse ønsker vi å få testet produktet vårt avblogere og høre mer om hva de tenker om produktet vårt. Alle som er med vil få tann blekingssettet vårt gratis i tillegg til en gratis elektronisk tannbørste som du kan dele ut til en heldig leser eller beholde selv 🙂 Meld deg på nå og så poster vi det i løpet av dagen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg