San Sebastian

På lørdag var jeg på åpning av San Sebastian på solsiden. De hadde vel egentlig åpnet på onsdag, men jeg var invitert for å smake på maten og drikke litt champagne. Perfekt måte å starte en lørdagskveld på hvor man kommer i stemning både av maten og lokalet. San Sebastian er en tapas restaurant og tilbyr mange spennende retter. Alt fra sjømat, til kjøtt og spekemat. Selv elsket jeg kjøttretten vi ble servert. Husker ikke hva den heter, men var noe bacon-lignende greier og det smakte helt fantastisk. Alt i alt var maten kjempegod og verken jeg eller Annette klarte å stoppe å spise. Hehe, kanskje derfor vi klarte å oppføre oss resten av kvelden! Kan virkelig anbefale San Sebastian om du er i Trondheim og har lyst på tapas!


// På vei til San Sebastian. Haha, han taxi-fyren ble helt blendet av all blitzingen i baksetet.


// Yummie!

Har dere prøvd ut restauranten før?

8 kommentarer
    1. Vilt god blogg! Skriver ikke lenger. Fant imidlertid en bra konkurranse du burde bli med på! Er sånn du kan vinne gave kort! Kanskje du har flaks? 😀

    2. Mega vakker bloggg! Sitter å lurer på å lese denne fast! Har ikke blog selv, men har vært så heldig og har blitt tipset om en skikkelig god konkuransse hvor du kan vinne en sykkel xD Jeg har kjempe lyst på ny sykkel, så håper jeg vinnner. Men kanskje du er mer heldig? Meld deg på da vel du også! xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg