My gold obsession.

 

Ble ikke skoene jeg sprayet i metallisk gull utrolig kule? Freakin’ awsome syns i alle fall jeg. Nå er det egentlig bare å vente på at snøen skal forsvinne så skal jeg og gullskoa bli bestevenner. Skoene jeg brukte er Yin-shoes som jeg kjøpte på salg hos nelly. Jeg har størrelse 38 og de er normale i størrelsen. De er ganske så høye, men overraskende gode å gå i på grunn av det høye platået. Skoene passer i alle fall perfekt til gull klokka jeg nettopp arvet fra farmor. Det skal i alle fall ikke stå på gull-faktoren i dette huset!


// Farmor er så snill altså. Dette var 10-års bryllupsgave fra farfar og navnet hennes er gravert på innsiden. Ahh, håper min fremtidige ektemann er like god mot meg! Jeg digger i alle fall gullklokka.

Så hva syns dere? Liker dere glitter and gold?

8 kommentarer

Siste innlegg