Spørsmålsrunde medisin – Del 2

Da er det vel på tide å poste neste del av medisinspørsmål-svarene. Enn at jeg føler jeg har svart på så mange spørsmål, og enda er det en god del igjen. Har også igjen alle spørsmålene som ikke omhandler medisin. Hehe, men det er bra dere er nysgjerrig! I denne omgangen svarer jeg på råd angående medisinstudiet, hvilke typer folk jeg studerer med, hvordan det er å studere medisin på NTNU og hva er det morsomte jeg har gjort på studiet? Håper dere blir fornøyd med svarene. Neste gang skal jeg filme i bedre lys, for irriterer meg litt at det er så mørkt der jeg sitter. Hehe, uansett. Here you go..

11 kommentarer
    1. Er selv videregåendeelev, så det var motiverende å se denne videoen!
      Håper det ikke er så altfor lenge igjen til du legger ut neste del 🙂

    2. Hei Hanna 🙂
      Jeg bare lurte på om du kanskje kunne gi meg noen tips, for jeg reiser til las vegas i sommer og skal innom new york og L.A også, og da siden du har vært på de plassene før så lurte på om du kunne gi meg noen tips om hva jeg absolutt burde få med meg mens jeg er på de forskjellige plassene 🙂 Har så klart noen planer om hva jeg skal, men trenger litt fra noen som har vært der før også. Rekker ikke så mye uteliv i new york siden det er dit vi skal først, og jeg blir ikke 21 før jeg er i Las vegas, så festing må vente til las vegas og L.A.:) hihi.. Så visst du har litt ledig tid og kan gi meg noen “have to do” tips så hadde det vært supert 🙂

    3. Kan du fortsette på medisinspørsmålene neste gang? Lag gjerne laaaange videoer, ikke bare på 5 min 😉

    4. Hei Hanna!
      I dag hadde jeg en av de dårlige dagene. De dagene hvor du ikke ønsker å komme ut av sengen, og vil bare krype enda mer under dynen og forsvinne. Ettersom jeg forhåpentligvis er medisinstudent til høsten, så var det bloggen din som ga meg all den motivasjonen jeg trengte. Så jeg vil derfor si TUSEN TAKK for at du er medisinstudent og en blogger. Tusen takk for at du bruker tid, som du egentlig ikke har :p, på å svare på kommentarer og spørsmål fra oss. Det å lese gjennom svarene og høre på deg svare på spørsmålene, gjorde dagen min 100 ganger bedre. Og btw hadde du laget en video på 25 min og snakket om medisin så hadde jeg fulgt med hele veien uten å kjede meg. Du gjør det så spennende 😀
      Igjen, tusen takk for at du ga meg motivasjon til å kjempe å de siste månedene før jeg endelig kan slappe av og håpe på det beste 😀

    5. Tonje Christina: Det kan jeg godt gjøre. Begynner å bli en liten stund siden jeg sist var der, men kan i alle fall skrive om det jeg føler var morsomt! 😀 Skal ta å lagre spørsmålet ditt i et utkast, så jeg ikke glemmer å gjøre det! BTW, heldig du er som skal til USA i sommer. Jeg håper og tror det blir USA tur på meg også denne sommeren! ^^

    6. Vurderer faktisk NTNU, men vi får se hvordan det går på eksamen 🙂 Ikke gøy å bli sett på som en som ikke kan oppnå mål en setter for seg selv, så nå er det på tide å motbevise dem som tviler 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg