Summer feeling og flyttestyr!

I dag kunne man nesten tro at dette bildet ble tatt i Stavanger, og ikke på en solskinnsdag i La Manga, for jammen har det ikke vært fint vær her i dag, Gruer meg allerede til å reise tilbake til Trondheim på torsdag. Der er det bare snø, is og kulde som venter meg. Her kan man allerede sitte ute å nyte solen og legge bort den varme boblejakka. Urettferdig, skulle ikke tro at vi bodde i samme land. Jeg er i alle fall helt sikker på at jeg vil flytte lengre sør når jeg er ferdig utdannet. Snø og kulde er virkelig ikke tingen for meg!

Dagen i dag har jeg brukt til å hjelpe farmor med å rydde ned tingene sine for å være klar til å flytte på onsdag. Enn at dette er den siste gangen jeg er i dette huset. Jeg som har tilbringt så mye tid her de to siste årene. Ligget på terassen og solt meg mens farmor sitter inne og jabber i telefonen. Pratet om gamledager i lenestolene i hjørnet. Spist koselig hjemmelaget middagsmat. Lest på medisinting, mens Daniel har vært på jobb. And the list goes on. Nå sitter jeg og blogger mellom papp-esker og rot, istedet for farmor sin alt for ryddige og hjemmekoselige stue. Åh, blir litt sørgmodig av å tenke på det. I hele dag har personer gått inn og ut og hentet bøker og ting de vil ha. Stakkars farmor, hun må jo bli forvirret av alt dette flyttestyret.

Men regner med det blir bra når hun får flyttet inn i sin nyinnkjøpte leilighet. Den skal visst være megamoderne, så gleder meg til å se den!

2 kommentarer
    1. Alltid rart når besteforeldre flytter ut av det store huset de har bodd i “alltid”, men det blir som regel gode greier etter noen måneder 🙂 Man innser hvor mye mer lettvint det er! Når kommer del 2 av spørsmålsrunden? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg