I totally agree with you

For ikke så lenge siden bladde jeg meg tilbake i arkivet for å lete etter noen bilder, jeg stoppet opp og leste gjennom gamle innlegg i over en time. Jeg begynte faktisk å smile og le av det jeg selv hadde skrevet. Og det var nesten slik at jeg følte for å reposte det hele, dette måtte jo se dagens lys igjen. Men så vandret tankene over til ørets anatomi og gnisten jeg hadde over å være skikkelig kreativ når det kom til bloggingen, ble slukket av alt skolearbeidet jeg hadde framom meg. Sånn føler jeg det er nesten hver dag siden jeg begynte tredje året. “Blogg-semesteret” hadde en liten røff start da jeg selv hadde det vanskelig i høst. Og når jeg så begynte å skrive igjen, strakk virkelig ikke tiden til så det hele har bare gått i en liten ond sirkel. Med tanke på at jeg enda ikke har lagt ut film og bilder fra Twilight-premieren i november, sier vel sitt.

Så, hvorfor slutter du ikke bare å blogge da, er det kanskje noen som tenker. Det er et godt spørsmål, men jeg føler meg ikke helt klar for det enda. Jeg syns fortsatt det er kjempegøy å drive på med denne bloggingen, få tilbakemeldinger og spre glede (og forhåpentligvis kloke ord). MEN, jeg går på et studie som tar opp 100% av tiden min og jeg må gi 100% tilbake for å klare å stå på eksamen. Vi har en eksamen hvor absolutt alt vi har lært i løpet av et år skal testes. Alt er avhengig av den ene dagen, og jeg vil og må være forberedt til den. Derfor kan jeg ikke gi 100% til bloggen og innleggene blir kanskje ikke like spennende som før. Det hele går ikke på at jeg ikke kan eller er kreativ nok, det hele går på at jeg ikke har tid. Jeg hater dette dumme tidspresset. Skulle ønske jeg hadde tid til å gjøre alt jeg ville. Reise, blogge, oppleve verden.. Det er musikk for mine ører. Men fortiden er jeg stuck i T-town med lesing på agendaen. Men med en gang denne eksamen er ferdig i begynnelsen av juni, er det ferie som står på planen i flere måneder framover og da skal jeg ha massevis av tid! Woho, jeg gleder meg allerede. Uansett kan jeg prøve å bli flinkere til å sette av tid til å lage super-duper-gode-innlegg, og heller bruke litt mindre tid på å surfe meg gjennom nettet. Effektivitet is the key, I guess.

Tror dere at dere klarer å holde ut med meg?

9 kommentarer
    1. Jeg synes du er flink jeg. Jeg har ikke lest bloggen din så veldig lenge, men synes du skriver veldig bra. Vil selv studere medisin, så denne bloggen gir meg motivasjon til å stå på slik at jeg kan klare å komme inn på studiet 🙂

    2. Har lest bloggen din lenge nå, og forstår virkelig att tiden ikke strekker til. Håper på mer blogging i sommer, men synes likevel att du skriver utrolig bra nå også!

    3. Forstår dæ! Døgnet skulla ha hatt langt mer enn 24 tima. Håpe du ikke slutte å blogge Hanna. Du er så god, snill, nydelig og herlig! Klikke innom bloggen din hver dag, uansett om du har blogga eller ikke.
      Glad i dæ Hanna! Håpe vi møtes om ikke så altfor lenge!
      Stor klem! <3

    4. Hei, vet du hva jeg liker veldig godt når du skriver om studiene dine ! For min del kunne du skrevet enda mer om studieteknikk osv. synes det er veldig inspirerende hvordan du strukturerer dagene dine =)
      Vil se enda mer av smarteHanna ikke noe negativt med den siden =D

    5. Selvfølgelig klarer vi det 😉
      Jeg må si at jeg ikke er helt enig i kommentaren du svarer på. Ja, du blogget kanskje litt mer før, men jeg hvertfall forstår utrolig godt at du MÅ jobbe hardt med skole og at det tar mye av tiden din. Det er jo kjempeviktig for deg å bestå slik at du blir en kjempegod lege (for det blir du) og vi forstår at til du blir den fantastiske legen du kommer til å bli så må du jobbe hardt og legge bloggen litt til sides. Det finnes uttallige andre som gjør motsatt, bryr seg mer om bloggen å driter i skole og utdanning for heller å tjene fett på bloggen. Jeg syns det blir veldig feil, det viser modenheten og at en ikke tenker lenger frem en morgendagen. Ja, det er kanskje greit med 70 000 kroner i måneden på bloggen, men hva når bloggen tar slutt å du sitter der uten utdanning og jobb? Da nytter det ikke mye med flott bil å sillikonpupper, desverre.
      Jeg heier på deg Hanna, du kommer til å bli en super lege! Håper du flytter til Stavanger med Daniel og blir lege her, slik at jeg kan være pasienten din, hahahah!! Masse lykke til Hanna, you can do it!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg