Shoe sale!!

Ah, dette er helt fabulous. Nelly har stort SKO-SALG med masse godbiter til skikkelig lav pris. Tror det bare varer ut dagen, så det gjelder å være rask hvis man vil hamstre inn høye hæler til våren. Jeg har siden forrige lørdag (da jeg feiret bursdagen min) sterkt vurdert å gå til innkjøp av skoen fabulous i en annen farge. Helt siden jeg kjøpte dem i fjor sommer har de vært en av yndlingsskoene og jeg har bestandig hatt lyst på flere farger. Siden de kostet en 500-lapp var ikke det aktualt (jeg får klare meg med de jeg har). Men nå er prisen redusert til 149,- og nelly har fri frakt! Da var det bare å slå til, var det ikke? Jeg gleder meg i alle fall MASSE til våren kommer nå og man får enda flere anledninger til å bruke alle de skoene jeg har kjøpt i løpet av høsten/vinteren. Tror jeg har 2-3 par som enda ikke er brukt. Så nå kan bare alle de fancy invitasjonene komme.. Her er i alle fall fangsten. Siden jeg hadde sølv fra før, ble det gull denne gangen! 


//Skoene jeg kjøpte finner man her.

Er de ikke fiine? 

7 kommentarer

Siste innlegg