Pictures from saturday

Som dere helt sikkert har fått med dere (siden jeg ikke har nevnt noe annet i det siste), feiret jeg 23-årsdagen min sammen med Torunn-bestis på lørdag. Tema var maskerade og jeg hadde store forhåpninger, som faktisk levde opp til forventningene. Ble positiv overrasket over at så mange av gjestene hadde tatt med seg en maske og selv om man var en rar sammensetning med folk fra både her og der var det topp stemning hele kvelden. Drikkeleker, jellyshots (jeg hadde laget jellyshots i appelsinskall inspirert fra Ida Wulff) og champagne gjorde at de fleste var ganske redusert på søndagen. Men det var verdt det, for det var så morsomt. Må helt klart gjenta noe lignende til neste år. Det å ha så herlige venner gjør at det faktisk blir litt gøy å fylle 23. Selv om jeg enda går rundt og tenker at jeg er twentyone and fuun!

 
// Hjemme hos meg før det braker løs hos Annette!


// Birthdays girls!


// Busy-bee i telefonen


// ♥


// Maskeradegjengen, woho!


// Siimon!


// Loverbirds!


// Skal ikke en gang fortelle hva D gjorde som fikk meg til å le. Hehe, ikke bra!

Takk til alle som gjorde kvelden spesiell 

8 kommentarer

Siste innlegg