Snart stor, men dog så liten.

Nå ble jeg nettopp kastet ut av kjøkkenet. Jeg mistenker at det skulle planlegges noe bursdagsgreier. For dere skjønner, jeg har bursdag i morgen! Iih, jeg vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg. Det er jo bestandig så koselig med bursdag, men samtidig litt kjipt å bli enda et år eldre. Jeg kan ikke si at jeg føler meg som en 23-åring. Jeg henger enda igjen ved 21. Det som stresser meg med i morgen er at dagen kommer så brått på. Jeg har ikke hatt tid til å glede meg enda. Og jeg bruker bestandig å glede meg til bursdagen min. Men jeg regner med det blir koselig alikevel! Jeg skal i alle fall nyte dagen til det fulle. Bli vekt i morgentidlig med gaver og sang på sengen. Dra på skolen og komme hjem til bursdagsmiddag, sjokoladekake og mimring med barnefilmer fra da jeg var liten i bakgrunnen. Det blir vel stas kan jeg tenke meg. Og på lørdag blir det storslagen bursdagsfeiring med maskeradefest og champagne! Så det er vel egentlig bare å begynne å glede seg. Jeg har akkurat en time og 14 minutter på meg! Woho.

Når har dere bursdag?

7 kommentarer

Siste innlegg