It’s back!

Woho, i dag har jeg brukt to timer av den dyrebare lesetiden min til å sette sammen et nytt søndagstema til dere. Vet det er mange som savner det, så da tømte jeg hodet for ideer og endte opp med å skrive om baksnakking, backstabbing eller what ever you want to call it! Et meget interessant tema egentlig, for baksnakking er noe de fleste jenter er supre på. Uheldigvis, eller? Uansett, søndagstema kommer litt senere i dag. Nå skal jeg gi all oppmerksomhet til den nye nevrologiboka jeg kjøpte forrige uke og forberede meg på en full nevrologisk undersøkelse! Og, btw! Enn at jeg har bursdag på tirsdag. Det er jo bare to dager til, og jeg har enda ikke rukket å glede meg! Ååh, livet er urettferdig. Får sette av en time eller to i kveld til å planlegge alt jeg skal glede meg til. Haha, høres ut som en plan!

Ha en fin søndag, så lenge! 

4 kommentarer
    1. Kanskje lurt å legge ut innlegget også da? 😉
      Nydelig bilde av en nydelig person med et nydelig smil….
      God søndag

    2. Sier bare gratulerer med 23-årsdagen din på forhånd! 😉 Håper du får en fin bursdag som bringer lykke, suksess og glede i ditt liv, samt. masse kjærliget fra Daniel.
      Spis masse godt og legg ut masse bilder fra bursdagen!
      HAVE FUN! <3<3
      Klem,
      fast bloggleser, Nirmala 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg