That smell!

Baah, nå brukte jeg sykt lang tid (eller egentlig ikke) på å skrive et litt morsomt innlegg og så tror dere ikke det hele ble slettet! Ååh, jeg virkelig hater den følelsen. Jeg kan prøve så godt jeg kan å komme på setningene, men det blir liksom ikke helt det samme. Men jeg skal i alle fall prøve. Prøvde å skrive en setning eller tre om at jeg digger gutteparfyme. Hehe, dere vet når noen fremmede går forbi og plutselig så kjenner du en herlig duft inntre nesen, og du klarer ikke å la vær å lukte en gang til for det luker så sykt godt. Eller når Daniel har på seg parfyme når jeg kommer på besøk så er jeg helt solgt for å si det sånn. Jeg tror nervus olfactorius aka den første hjernenerven (eller luktenerven hvis det er mer forståelig) er sykt sensitiv hos meg når det kommer til parfyme. Jeg blir som en unge i en candy store.

Hehe, egentlig skulle jeg blogge denne sære tankegangen min når jeg satt på lesesalen i morrest, men så kom Hanne og vi ble sittende å prate i evigheter. Deretter var det uketjeneste hvor jeg hadde min første vellykkede indirektre laryngoskopi (undersøkelsesmetode hvor man ser på stemmebåndene). woho, stolt. Etter uketjeneste var det rett til byen for å møte Torunn og planlegge bursdagsfest. Vi tenker maskerade. Da jeg kom hjem ble plutselig chatten på facebook helt sykt aktiv og jeg har brukt den siste tiden der (haha). Tenkte egentlig jeg skulle lese, men så fant jeg ut at jeg godt kunne “sykmelde” meg for kvelden. Tror jeg trenger litt lesefri!

Røde lepper på skolen i dag, det liker vi!

Hva tenker dere om parfyme?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg