It was just a dream

Hei dere! Nå har jeg klart å resie fra kalde Trondheim og havnet i litt-mindre-kalde Stavanger. Kom fram i går kveld og Daniel var utrolig gira på at vi skulle dra ut på en Pub for å nyte torsdagskvelden. Jeg som hadde lest 10 sider i SAS-magasinet om Pub’er i London var skikkelig i stemning, så det var ekstra komisk at vi sovnet nesten med en gang vi kom inn døra til leiligheten til Daniel. Tror ikke det er lurt å sove for mye, for jeg hadde de rareste drømmer i morges, etter at Daniel dro på jobb i 7-tiden. Dere vet når dere drømmer at dere er uvenner eller krangler med noen? Det er sykt frustrerende for i drømmen klarer man nesten aldri å fortelle det man vil si. Man er låst i en dum fase hvor man bare mottar crap fra den andre personen. I tillegg så drømte jeg at alle sammen hadde glemt at jeg hadde bursdag og at jeg ble sendt på rommet for jeg var visst bare i veien! Hahah, somebody stresser med å bli 23. Uansett, det kjipe er at når du våkner så tror man enda at det er sant og man klarer ikke å riste av den ekle følelsen i kroppen. Så her sitter jeg og rabler i vei mens jeg prøver å si til meg selv at det var bare enn drøm og jeg er ikke uvenner med noen. 

Planen for i dag er litt usikker. Men jeg skal komme meg opp fra denne senga og dra til farmor for å besøke henne og Vesla. Skal også dedikere en god stund til lesing og så får vi se hva resten av kvelden bringer. Håper uansett alle får en fiin fredag!

Drømte dere noe spesielt i natt?

6 kommentarer
    1. Fint bilde. hvis du kommenterer bloggen min, kommenterer jeg tilbake. Har akkurat postet et innlegg om parfymene mine:)
      Hadde blidd så glad hvis du hadde kommentert bloggen min, er stor fan av din blogg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg