New in!

Hadde et gavekort til overs på Bag og siden det snart gikk ut måtte jeg se til å bruke det. Ikke den værste måten å tilbringe ettermiddagen det. Eller litt frusterende var det for det var helt umulig å velge. Var vanskelig å finne noe jeg var 100% fornøyd med, men gjemt i et hjørne lå denne Guess-vesken og da var jeg ikke i tvil lengre. Trenger sårt en ny skoleveske, og denne var perfekt for jobben. Kostet egentlig 2000, men fikk den til halvpris siden de hadde salg på det meste.


// Veske Guess, dressjakke H&M og sko Rebecca Stella.

Nå er jeg så sykt sugen på godis. Er hjemme for å lese og huset er tomt for godteri. Hørt på makan, vi er kanskje en legefamilie men alikevel. Jeg vil ha godteri. Hehe, kan vel bare kjøre ned å kjøpe meg, men det er så godt å tulle seg inn i ullpleddet når formen ikke er helt på topp. Jaja, vi får se hva det blir til. Snart har jeg en skypedate med D og så er det fredagskos ♥

Hva syns dere?

14 kommentarer

Siste innlegg