balloon love

Har brukt over en time på å legge inn bildene fra det nye kameraet mitt. Hvem skulle tro det tok så lang tid? Skulle egentlig blogge mitt nyeste innkjøp, men det får bli i morgen. Har også begynt å svare på spørsmålene til spørsmålsrunden, til dere som lurte på det. Bildet ovenfor er fra nyttårsaften hvor jeg fant det så interessant å leke med ballongen. Hehe, var så mange sære bilder på kameraet at det skulle ikke vært lov. Det så ut som jeg hadde det morsomt i alle fall! Helt til jeg ble truffet av en rakett, da sank stemningen noen hakk. Tror helt jeg jeg har glemt å fortelle dere det. Har aldri vært noen spesielt fan av raketter, og syns ikke noe om fulle mennesker som holder på å leke seg når slaget slår 12. Så har bestandig holdt meg litt i bakgrunnen. Men i år ble jeg altså truffet. Haha, den setningen hørtes ikke helt bra ut. Jeg overlevde fint da. Ble bare et sår på leggen og et blåmerke. Men det må jeg vel tåle!

Hadde dere en fin nyttårsaften? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg