London shopping spree

Da har jeg endelig sumlet meg til å legge inn bildene jeg tok av tingene jeg kjøpte i London. Fikk tatt bilder av det meste, bortsett fra de nye Hunter-støvlene mine. Men jeg bruker dem så og si hver dag, så de er allerede blitt dirty av sølevann uansett. Hehe. Yndlingskjøpet må være Jeffrey Campbell skoene og en gull kjole fra Lipsy. Gleder meg til å bruke det i helga, eller romjula. Vi får se. Ellers handlet jeg nesten bare i Oxford Street. Det var så mange butikker jeg ville innom der, at jeg trengte ikke noe annet. Hehe, dessuten bodde vi 1 minutt unna, så slapp man å gå så langt og kunne bruke energien på shoppingen. Kommer en lang rekke med bilder nå, men jeg klarte ikke å bestemme meg for bare ett. Ubesluttsom dott com kan man si. Jeg var uansett utrolig fornøyd med shoppingen og gleder meg til jeg kommer tilbake.


// Jeffrey Campbell – Foxy. Fra The Office i Oxford Street. Pris: 100 pund.


// Clutch fra Forever 21 i Oxford Street. Pris: 20-30 pund.


// Accessories fra Forever 21 i Oxford Street. Pris: 10-15 pund for alt.


// Julegave fra Mulberry. Denne får dere se senere. Kjøpt på Mulberry i New Bond Street.


// Kjole fra Lipsy. Kjøpt på en Lipsy-avdeling på senteret NEXT i Oxford Street. Pris 65 pund. Finnes på Lipsy.com her.


// Love, love, love ♥


//Kjole fra Bershka i Oxford Street. Pris: 40-45 pund


Kjole fra Bershka i Oxford Street. Pris: 50-55 pund.


// Kjole fra Lipsy hos House of Fraser i Oxford Street. Pris: 75 pund. Finnes i sølv på lipsy.com her.


// Love the open back!


// Skjorte fra Forever 21 i Oxford Street. Pris: 20-25 pund.


// Bluse fra House of Fraser i Oxford Street. Pris: 60 pund.


// Skjorte fra Forever 21 i Oxford Street. Pris: 20-25 pund.

Kjøpte også julegaver på Victorias Secret, Kurt Gieger og en butikk jeg ikke kan nevne slik at Daniel skjønner hva jeg har kjøpt til han. Hehe, gikk crazy amok med bankkortet kan man trygt si! 

Så, hva syns dere? Hva likte dere best?

9 kommentarer

Siste innlegg