Søndag, allerede?

Hvor i all verden har det blitt av helgen? Jeg husker jeg kom til Stavanger i 12 tiden på fredag, kjørte hjem i stormen og sovnet med en gang i senga til Daniel. Hadde mye tapt søvn å ta igjen fra resten av uka. Plutselig var det lørdag og vi våkner av at mamma ringer meg for et eller annet. Tror med stor sikkerhet av vi sovnet igjen med en gang etter på, og plutselig skulle vi på kino for å se hobbiten. Det neste jeg husker er at jeg er våken til 5 i natt for å lage ferdig julegaven til Daniel. Ikke den beste ideen jeg har hatt, for det førte til at hele denne dagen bokstavelig talt ble a day in bed! Vi var en tur innom farmor i sted for å spise frokost/kveldsmat. Haha, ikke bra. Nå har jeg i alle fall litt mer energi og den skal bli brukt på å se Kon Tiki før det er tilbake til sengen for å sove. I morgen begynner den siste leseuka mi før jul, og så skal jeg endelig få lagt ut bildene jeg tok av shoppingresultatet fra London.

Har dere juleferie enda?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg