wakey wake, sleepy head!

Det var det, Luna, lunipus, lunipuni tenkte om meg for en time siden. Jeg lå i senga mi og drømte om inndelingen av leukemi. Haha, I know. Et tegn på at jeg kanskje har lest litt for mye om det i det siste? Uansett, jeg lå der og drømte og plutselig kjenner jeg noe kile på albuen. Husker jeg ble litt forbauset i drømmen og klødde meg tilbake på albuen. Plutselig kjenner jeg den samme kilingen i ansiket, jeg sperrer opp øyenen og setter i sving det største hylet du kan tenke deg. Haha, kan si jeg ikke var forberedt på å ha en pusekatt i ansiktet mitt. Luna stakkars skvatt jo til og datt ut fra senga og det hele var ganske så komisk. Vi ble bf’s igjen tilslutt og hun la seg ned for å kose med dyna mi.


Hadde dere en fin oppvåkning i dag?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg