Tired, but so happy!

Iiih, gjett om denne jenta er fornøyd da! Jeg tør ikke gå innpå bankkontoen min for å sjekke hvor mye penger jeg har brukt og jeg er sykt sliten i hele kroppen etter all traskingen fram og tilbake i Oxford Street. Men, det er helt klart verdt det. I kveld er jeg rusa på materalistisk lykke, det er helt sikkert. Hvem trenger champagne, når man har shopping? Må innrømme dagen begynte ikke helt bra. Jeg gikk bare rundt i sirkel og klarte virkelig ikke å finne Mulberry-butikken jeg var på utkikk etter. Var utrolig sliten etter bare 4 timer med søvn og alle menneskene som dulter borte i deg gjør det ikke bedre. Hadde nesten gitt opp shoppingen før jeg fant Victorias Secret og shoppe-lykken begynte å snu. Nå er jeg i alle fall en god del plagg, sko og vesker rikere. Nesten skummelt å tenke på at vi har to shoppe-dager igjen..

Nå skal jeg prøve å fjerne den varme Macen fra fanget (er syykt kaldt på hotellrommet) og finne et elegant antrekk til i kveld, Med tanke på at jeg har kjøpt 4 kjoler så må ikke den oppgaven være umulig. Deretter skal vi på Mahiki og være fabulous.

Håper alle har en fin lørdagskveld! ♥

8 kommentarer

Siste innlegg