nameless!

Huff! Jeg er så slappis på å bogge når jeg er sammen med Daniel. Jeg vet ikke hvorfor, men vi blir begge to så sykt giddalause og så flyr bare timene forbi. Syns det var nettopp jeg tok bussen ned til sentrum på fredag for å møte han i Møkka-gata som Daniel så fint kalte det, og nå er det allerede blitt søndagskveld! Vi har rukket og gjort en del før det ble søndagskveld da. Daniel var i cheeting-humør med Iba med de knallblåe øynene, og jeg i skravle humør med Aurora. Som dere sikkert skjønner havnet vi ute i går også og gjett hva! Jeg fant skoene mine som jeg mistet på RAUS for noen uker siden. Hm, strange. Men jeg er vel egentlig bare glad til at de kom tilbake til den rette eieren. Annette mistet speilreflekskameraet sitt ute på byen i går, men har noen få bilder som Ronny tok. Kjørte grønn stil med røde lepper og matchende sko. Fargerik og fin, yessda!

Nå skal D og jeg lage vafler av alle ting. Vi skulle egentlig begynne for to timer siden. Men jeg sitter her og blogger og Daniel spiller et eller annet spill på iPhonen. Hehe, ting tar virkelig tid i dag. Vet jeg skulle skrive et søndagstema om motivasjon og sånt. Men tror jeg først må finne motivasjon til å gjøre noe fornuftig ut av denne søndagen. Hehe, nei nå blir det vafler på oss! Håper dere har hatt en fun weekend. Det har i alle fall vi! ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg