Du vet du er lenge på lesesalen

… når lyset slukker seg av når du er der og så sitter du der alene, i mørket, og funderer over blødninger i tarm. Der har du dagen min. Lesesalen til klokken 8. Høres kanskje ikke så forferdelig ut, men med tanke på at jeg ikke har eksamen før i mai, så er det litt kjipt. Blir ikke bedre av at det er mørkt ute og du er den eneste som sitter igjen heller. Det som deretter gjør det bedre er å få en uventet telefon om at det med stor sannsynlighet dukker opp en gave i posten om en uke eller to. Hehe, slike overraskelser kan jeg like. Tenkte egentlig jeg skulle rekke å skrive om Shellac neglelakken jeg prøvde forrige uke, og twilightpremieren. Men med mangel på tid så må det bli i morgen. Nå trenger magen mat og hodet litt hvile!

 

Har dere mye å gjøre fortiden?

8 kommentarer
    1. Søt du var på håret. <3 Har litt å gjøre. Har tentamen på fredag, mandag og tirsdag. Også har jeg hesten som må ha stell hver dag. 🙂 Jeg skal se Twilight i morgen på Orkanger jeg, håper det blir bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg