Nå starter den lange ventetida!

Da har vi plassert oss inntil gjerdet som avgrenser til den røde løperen utenfor Colosseum. De har pyntet med granbark til ære for filmen, men jeg som ikke har lest ut 4. boka forstår ikke helt sammenhengen. Men det finner jeg nok snart ut! Vi har kjøpt oss et fleecepledd fra Nille for å ikke fryse ihjel og har tatt med oss sitteundelag fra Orkanger. Hehe, så vi kan vel ikke klage. Skal sitte her ute til 2245 for da kommer Nikki Reed og Jackson Rathbone på den rødeløperen! Iih, gjett om vi gleder oss! Skal i alle fall rope som en crazy person for å få bilde. Vi skal tross alt sitte ute å vente i alt for lang tid! Men det blir verdt det! Twilight Breaking Dawn Part 2 – here we come!

Flere som skal se den siste filmen??

5 kommentarer
    1. Jeg sto bak deg på Colosseum i går, kjente deg igjen kun fordi jeg så teppet deres, som jeg så på bloggen din før jeg dro ned:) Så søt du er! Skulle gjerne sagt hei, men jeg ble nesten most til døde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg