Hva er din favoritt?

Liker du Nelly Shoes og vil ha et par sko til litt over hundrelappen? Eller trenger du tips til en fin og billig julegave? Members.com har et stort utvalg av Nelly Shoes til opptil 70% rabatt! Shoe-heaven for en sko-elsker som meg. Kunne ikke gå bananas, men kjøpte meg et par svarte, stilige høyhælte lakksko i belønning til meg selv fordi jeg var så lenge på 3T i dag. Og som en liten motivasjonsboost til å lese resten av kvelden! Excuses, excuses.. Skulle gjerne kjøpt meg tre par til, men det for holde med et par i denne omgang. Tenkte dette skulle bli Stavanger sko, så slipper jeg å drasse med meg et par high heels hver gang jeg reiser fram og tilbake.

//Skoene finner du her. (Jeg kjøpte den i midten)

ps: til anonym: jeg kan lage en skovideo, men må ha fri mens det enda er dagslys ute. Kanskje neste uke!

Har du en favoritt?

5 kommentarer

Siste innlegg