the way he talks..

Nå sitter jeg egentlig i telefonen med Daniel. Men siden han gir mer oppmerksomhet til en gammel profil på nettet med gamle bilder av seg selv, tenkte jeg at jeg kunne blogge noen kloke ord. Det er sånn type helt stilt i det andre røret, hører bare litt susing og litt hmf-ing, så da må jeg gi litt typing på macen tilbake. Nå var han visst ferdig med å se på alle disse bildene, og prøver å føre en samtale igjen. Typisk at jeg er opptatt med å skrive da. Haha, tror dette kunne blitt the “telefonsamtale” of the year. Ikke det at vi har så mye givende å snakke om. Det mest spennende som skjedde med meg i dag var at ei dame på 3T kjefta på meg. Hun stod bak meg og tøyde ut med rumpa i været og klagde på at jeg sendte ei melding på telefonen min. heheh, weeeird! 

Skulle egentlig poste innlegget for en og en halv time siden, men telefonsamtalen tok av og jeg glemte å trykke post! Hehe, nå er det blitt leggetid for meg. (og jeg som må dusje før jeg legger meg. Baah) Rekker det ikke i morgen siden jeg skal være på morgenmøte klokken 8 sharp! Skal på gastromedisin i morgen og det kan jeg ikke gå glipp av!

Nattinatt, godinger ♥

8 kommentarer
    1. Min erfaring sier at på et eller anna tidspunkt går man “tom” for ting å prate om, spesielt over telefon, da blir det sånn at man sitter er i hver sin ende av telefonen, forteller hvordan dagen har vært, åsså blir det stille ;p

    2. Hei! Hvor i Milano kjøper du Victorias Secret? Skal til Milano for 3. gang nå snart, og lurer fælt på hvor du har funnet dette! 🙂

    3. Anonym: Heisann 🙂 Jeg har aldri handlet VS i Milano, men handlet på flyplassen på vei til Milano. Mellomlandet i Amsterdam og der har de VS-butikk på Schipol. De har ikke undertøy da, men parfymer og småting og noen truser. Ellers har de en VS butikk i London 🙂

    4. Hahaha:D æ blir svett i øran etter 2 minutt,en telefonsamtale med mæ må være dødskjedelig,blir fort stille fra min side…;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg