Oppgitt!

Jeg må innrømme jeg blir litt irritert (og oppgitt) når jeg en får en kommentar fra en fyr som er skuffet over at han ikke får sett meg i frekt halloween-kostyme, da jeg kunne fortelle at jeg ikke feiret Halloween ute på byen i går. I helga har det gått i store kosegensre, sminkeløs og en hårtopp på hodet. Ikke mye sex-appeal her i gården. Det som gjør meg irritert er at gutter tror det er greit (eller tror de er kule), når de skriver sånt til deg på facebook. Jeg med andre ord, syns bare det er patetisk. Jeg har kjæreste og er fornøyd med det! 

Helgen har altså blitt brukt til lesing. Jeg har testet astmamedisiner som ventoline og forstøver. Ikke det at jeg fikk så mye effekt ut av dem. Ventolinen hadde gått ut på dato i 2007 og i forstøveren inhalerte jeg saltvann. Hvorfor jeg har testet dette er et godt spørsmål. Men spennende å vite om effekten til medisinene jeg kanskje en gang skal forskrive. Det har med andre ord ikke skjedd så mye spennende hos meg i helgen. Men godt å ha en ordentlig lesehelg, så kan jeg heller finne på noe spennende neste. Da er det revy, og så får jeg kanskje besøk. Woho for det!

Skal dere feire Halloween på onsdag?

9 kommentarer

Siste innlegg