Norwegian girlfriends!

Dagene flyr virkelig av sted. Syns nettopp det var søndag og jeg lå fyllesyk i senga til Daniel å bestilte twilight-billetter. Og nå er vi plutselig midt i uka. Timene er over på et blunk og jeg føler ikke jeg rekke å gjøre noe fornuftig før det er på tide å sove igjen. Nå har jeg brukt den siste timen på å ringe rundt til foretninger i SF for å høre om Canada Goose jakken jeg vil ha. Ringte til Charlie på Lombardi Sports som jeg ringte til for noen uker siden. Jeg hadde glemt av å ringe tilbake og han var helt fortvilet fordi han ikke fikk til å sende mail å si at de ikke hadde jakken. Hehe, en fyr hadde visst byttet ut Gen i etternavnet mitt med C. Men nå fikk jeg altså vite det. Han skulle fortsette å lete da, og sende meg mail hvis de plutselig fikk inn igjen. Ikke det at det hjelper meg så mye. Oda er i SF nå, og pappa reiser i morgen. Derfor har jeg brukt den siste timen på å ringe til andre butikker. Foreløbig no luck. Det beste tilbudet jeg har så lang er at jeg skaffer norske kjærester til Chari og kompisene hans (de er fra Tampa, Florida og er på utkikk etter some norwegian girls) i bytte mot at han kjøper en jakke til meg.

Så er noen interesserte? Han var visst på utkikk etter the norwegian accent, blond hair, pretty eyes and light skin tone. Jeg vil bare ha jakken min jeg!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg